FAQ

Welkom op de veelgestelde vragen pagina van Petzi.nl! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzending, retouren en meer. We hebben deze pagina samengesteld om je snel en gemakkelijk te helpen bij al je vragen. Mocht je toch nog iets willen weten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzenden & Bestellen

Wat zijn jullie bezorgkosten

Wij hanteren de volgende bezorgkosten:

  • € 6,95 voor pakketten onder de 21kg.
  • € 12,95 voor pakketten boven de 21kg met een maximum van 42kg.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis. Leveringen worden geleverd met PostNL.

Bestelling te laat of helemaal niet geleverd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en alvast onze excuses hiervoor.

We proberen altijd onze beloftes na te komen maar soms gaat het helaas wel eens mis.

Vervoersbedrijven die kampen met vertraging , een product wat niet meer op voorraad bleek. Indien een pakketje vertraagd is bij de post dan is een dagje wachten helaas het enige wat we kunnen doen  (los van de diepvries leveringen uiteraard) In geval van nood , neem contact op via de klantenservice en dan kijken we of we het voor u kunnen oplossen. Dat doen we graag.

Indien uw track & trace aangeeft dat het pakket bezorgd is en u heeft niks ontvangen zullen wij PostNL vragen een onderzoek op te starten.

Mijn bestelling is niet compleet

Bestellingen worden soms in meerdere pakketten verzonden. U ontvangt voor ieder pakket een individueel Track&Trace nummer. Daarnaast kan zijn dat op het moment van het pakken van uw bestelling het product toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Op de door u ontvangen pakbon staat wanneer het wel geleverd zal gaan worden. Het product staat voor u 'in bestelling' en zal direct worden doorgestuurd zodra het binnenkomt van de leverancier.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of aanpassen?

We doen ons uiterste best uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken dus indien u zich bedenkt neem dan zo snel mogelijk contact op via klantenservice@petzi.nl op werkdagen dan kunnen we kijken of we nog iets kunnen aanpassen dan wel annuleren indien de bestelling nog niet verwerkt is.

Soms kan het zijn dat uw bestelling al verwerkt is en dan kunnen we helaas niets meer annuleren of aanpassen.

Kan ik een bestelling ook bij jullie afhalen?

Wij begrijpen dat je jouw bestelling graag snel in handen hebt. Helaas is het niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen, omdat wij een webshop zijn en geen fysieke dierenwinkel.

Retouren & Garantie

Hoe kan ik een product retour sturen?

U kunt uw retour aanmelden via onze retourpagina

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Vervelend. We gaan het voor je oplossen.

Graag ontvangen wij een foto van het verkeerde product inclusief uw naam en ordernummer

Via een mail naar klantenservice@petzi.nl

Kan ik mijn product ruilen?

De snelste manier om het verkeerde artikel te retourneren, is via onze retourpagina en vervolgens het juiste artikel opnieuw te bestellen.

Zodra we je retour ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.